dijous, 10 d’abril del 2008

un MEME

Entomo aquesta super idea de la Montse, http://montse-lletresifotos.blogspot.com/, ma cosina, que com tot el que envia ella és super interessant. Intentaré respondre tot el que pugui.... i la resta, poc a poc.

Una RARESA: M'encanta passar por, llegint o mirant pelis; després em costa dormir i a casa soleta sento tot de sorolls cuotidians que m'espanten, però segueixo llegint el meu estimat S. King, i mirant les pelis....

2a RARESA: tinc penjolls a casa, a les parets o als panys dels armaris; penjo collarets que he portat dels meus viatges i també penjolls fets amb filferro i vidres de colors. A la meua habitació en tinc ..... incontables.......

Un DESIG: que torni aquell que espero, i que no se si espero en va....

2n DESIG: tenir més temps per a poder fer coses com ara llegir, plantar els meus cactus, estar amb la gent que m'importa, fer fotos .... casi res.

Un VICI: llegir, llegir i llegir.

2n VICI: la fotografia! Tinc una reflex que treu fum. I m'han regalat algunes digitals, però prefereixo el carret abans que la targeta.
Fai fotos per donar i per vendre, i de fet, algun cop he regalat alguna de les meues fotos. També en tinc algunes colocades a casa, no als àlbums, sinó emmarcades.

Un SECRET: crec que si el dic, deixarà de ser-ho, per tant, per a ser sincera amb mi i amb la resta, no el confessaré.


Passo el MEME a...

3 comentaris:

Montse ha dit...

eiiiiiiiiiiii, tefi!!! la més puntual de tots!!!

molt bé, ja has fet els deures, ara nomes et falta decidir a qui passes el MEME. Va q ja tinc pensat el proper...

Montse ha dit...

que per cert, el MEME no l'he inventat jo, és alguna cosa q es rebota...

pero aixo, a hores d'ara, ja ho saps... oi?

Anònim ha dit...

Ei Tefa.......
el MEME es fa, ...... o no es fa..... però si es fa..... fins al final!!!!!

Q és aquest rollo de q deixa de ser secret!!!???? Es diu un secretet..... i ja te'n qdaràs d'altres per tu!

Apa, anima't!!!

Per cert, jo parlo molt, i encara no ho he fet!!! ji ji ji