dilluns, 3 de novembre del 2008

Un antic meme ......

El reprenc:
1. Una pel·lícula: Dolores Claiborne (de Eclipse total de Stephen King). Una passada, la peli i l'actriu!

2. Una cançó: Hotel California (Eagles), What's a woman (Vaya con Dios).
3. Un llibre: qualsevol d'Stephen King; si he de triar, Carrie, The Shining, o els de Dark Tower.
4. Una cosa que et faci ràbia: no poder controlar al minut el que passa al meu voltant.
5. Una cosa que t'agradi molt: llegir.
6. El teu plat preferit: fideus a la cassola de la mama.
7. Una beguda que t'agradi: té.
8. Una col·lecció: els llibres de S. K. i la de llibres de mates. Col·lecciono ampolles plenes de cervesa de paísos diversos, i paquets de tabac sense obrir dels paísos mateixos.
9. Una raresa: espero que tota jo sigui una mica rara.
10. Un desig: no sobreviure a ningú dels que m'envolten.

El passo a la Mireia, al Toni i a l'Ester, i la Julia, i l'Elena.

3 comentaris:

gemmeta ha dit...

Ei, jo ja el tinc fet!!!

Una miqueta més avall!!

Ji ji ji...

glaucka ha dit...

Misifün!!!
Menos mal que ets la única que va fent les coses quan toca....

Aula ha dit...

Estefii,, he canviat totalment el meu blog, ara és millor com no...
Per cert avera si mire 1408 que està molt bé. Passat per el meu blog et sonarà eso. xdd