dilluns, 17 de novembre del 2008

Descansos

De tot el que m'envolta, de tot el que hauria de fer, de tot el que hauria de ser.



Cal descansar de tant en tant de la novida que duc, del noméstreballoinoemdedicotempsamimateixa, i del vaiasercomsesuposaquehedeser.


UF!

Em sap greu no tenir temps per planxar, perque he de treballar; no poder transplantar els meus cactus, perque he de treballar; no poder anar a veure una amiga, perque he de treballar.


Només em faltaria quedar-me el cap de setmana a casa mirant la tele o TREBALLANT, per tenir la sensació de no fer res més que treballar.


Cremem els caps de setmana i totes les hores que es puguin fent ABSOLUTAMENT RES però al carrer, o al bar, o anant amb bici, sola o amb la gent que em fa riure, em provoca, em fa pensar en tot allò que no és feina!!!!!!!!!!!!